مناقصه

موضوع: مناقصه شماره 36 -99 ، خرید 2 دستگاه پاور ماژول  

تاریخ : 99/11/30

 این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تعداد 2 دستگاه پاور ماژول مطابق با مشخصات و شرایط زیر و موارد مندرج در اسناد اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) چهارشنبه مورخ 1399/12/06به معاونت مالی و پشتیبانی شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، جناب آقای فراهانی تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل چک صیادی  معتبر به مبلغ   80،000،000  ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل مشخصات کامل محصول پیشنهادی ، مستندات ومجوزهای واردات مربوطه ، برنامه زمان بندی تحویل ، مدارک مرتبط با شاخص های ارزیابی و همچنین تصویر مهر و امضاء کلیه اسناد مناقصه.
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 

 

پارت نامبر

تعداد
پاور ماژول

 

FPR4K-PWR-AC-1100

 

2

 لازم به ذکر می باشد:

* کلیه تجهیزات ارائه شده می بایست اصل ، نو ، آکبند و دربسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد.برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم ( Refurbished ) اکیداً خودداری نماید . در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات ، خودداری نموده و می تواند نسبت به ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید .

* حداکثر زمان تحویل کالاهای درخواستی پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه ، حداکثر 7 روز تقویمی می باشد. 

پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت ضمانت حسن انجام تعهدات می باشد .ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و پایان مدت گارانتی و تایید واحد فنی به فروشنده مسترد خواهد شد.

محل تحویل کالا ، تهران،بلوار نلسون ماندلا ،خیابان سلطانی ،پلاک 8 می باشد هزینه حمل برعهده فروشنده خواهد بود.

 جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص موارد فنی استعلام می توانید با آقای آرمین حاجی خانی با شماره تلفن 22661777 داخلی 3260 تماس حاصل فرمایید .

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل چک صیادی ، به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* کلیه مستندات ارائه شده می بایست ممهور به مهر شرکت پیشنهاد دهنده باشد.

* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.

* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.

چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.

هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 36-99 ، خرید، پشتیبانی 2 دستگاه پاور ماژول» درج شده باشد، قرار داده شوند.

 

 این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تعداد 2 دستگاه پاور ماژول مطابق با مشخصات و شرایط زیر و موارد مندرج در اسناد اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) چهارشنبه مورخ 1399/12/06به معاونت مالی و پشتیبانی شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، جناب آقای فراهانی تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل چک صیادی  معتبر به مبلغ   80،000،000  ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل مشخصات کامل محصول پیشنهادی ، مستندات ومجوزهای واردات مربوطه ، برنامه زمان بندی تحویل ، مدارک مرتبط با شاخص های ارزیابی و همچنین تصویر مهر و امضاء کلیه اسناد مناقصه.
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 

 

پارت نامبر

تعداد
پاور ماژول

 

FPR4K-PWR-AC-1100

 

2

 لازم به ذکر می باشد:

* کلیه تجهیزات ارائه شده می بایست اصل ، نو ، آکبند و دربسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد.برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم ( Refurbished ) اکیداً خودداری نماید . در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات ، خودداری نموده و می تواند نسبت به ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید .

* حداکثر زمان تحویل کالاهای درخواستی پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه ، حداکثر 7 روز تقویمی می باشد. 

* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت ضمانت حسن انجام تعهدات می باشد .ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و پایان مدت گارانتی و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.

* محل تحویل کالا ، تهران،بلوار نلسون ماندلا ،خیابان سلطانی ،پلاک 8 می باشد هزینه حمل برعهده فروشنده خواهد بود.

* جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص موارد فنی استعلام می توانید با آقای آرمین حاجی خانی با شماره تلفن 22661777 داخلی 3260 تماس حاصل فرمایید .

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل چک صیادی ، به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* کلیه مستندات ارائه شده می بایست ممهور به مهر شرکت پیشنهاد دهنده باشد.

* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.

* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.

* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.

* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 36-99 ، خرید، پشتیبانی 2 دستگاه پاور ماژول» درج شده باشد، قرار داده شوند.